Dreptul la returnare
In conformitate cu Legea 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile acestora si a OG 130/2000 privind regimul juridic al comertului on line:
Consumatorul are dreptul de a returna produsul achizitionat in urma unei comenzi on line, livrat prin firma de curierat rapid, in termen de 10 zile lucratoare, fara pelanitati sau invocarea vreunui motiv. Costurile care cad in sarcina Consumatorului sunt cheltuielile legate de returnarea produselor. Produsul returnat va fi returnat doar in ambalajul original, fara a prezenta urme de utilizare, zgarieturi sau alte deteriorari. In cazul in care produsul returnat prezinta urme de utilizare, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a retine o suma proportional cu dauna adusa produsului pentru a fi readus la conformitate. Contravaloarea produsului returnat va fi virata in contul precizat de Cumparator in maxim 30 zile de la returnarea produsului.
In cazul existentei unei neconformitati, Cumparatorul va sesiza in scris Vanzatorul, completand fisa de retur cu care a fost insotit produsul, va returna produsul in ambalaj original impreuna cu fisa de retur, factura/BF, Vanzatorul avand obligatia, fara costuri suplimentare in cazul produselor aflate in garantie, sa repare produsul cu piese originale sau in cazul in care reparatia nu este posibila, sa inlocuiasca produsul cu unul identic sau similar. In cazul in care produsul nu poate fi reparat, nici inlocuit in perioada de garantie, Vanzatorul va restitui contravaloarea produsului in contul indicat de Cumparator in maxim 30 zile de la returnare.